Projekt Zalando

Witajcie!
Kilka dni temu zawitał do mnie kurier z paczką. Bardzo zdziwiona (bo przecież nic nie zamawiałam) odebrałam ja. Co się później okazało zastałam wybrana do projektu Zalando na stronie www.trnd.pl


W paczce znajdował się bon rabatowy na 100zł, 25 kodów rabatowych -20%, 75 kodów rabatowych -15%.
Część kodów rabatowych została rozdana, jednak zostało też trochę dla Was !

Jeśli chcecie otrzymać taki kod rabatowych, musicie być publicznymi obserwatorami tego bloga. Otrzymacie wtedy kod -20% dla siebie, oraz 3 kody -15% dla swoich znajomych. W komentarzu napiszcie co sądzicie o sklepie internetowym Zalando oraz czy często robicie zakupy online :) 



Miłej niedzieli ! :) 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. W Zalando jeszcze nie miałam przyjemności zakupu. Jednak mam parę rzeczy na oku. Myślę, że jest to fajny sklep, ponieważ jest w nim dużo modnych rzeczy. :)

    http://nathaws.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. W zalando tylko raz kupowałam, prawie 3 lata temu, jakoś rzadko tam wchodzę.

    ReplyDelete