-40% Rossmann

Hej!
Dzisiaj skończyła się promocja -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy w drogeriach Rossmann. Postanowiłam wypróbować nowości z Ziaji, która jest moją ulubioną firmą jeżeli chodzi o pielęgnację. Przede wszystkim produkty te nie zawierają alkoholu co jest da mnie bardzo dużym plusem.


Naturalny krem oliwkowy lekka formuła - uwielbiam, najlepszy krem jaki kiedykolwiek miałam. Idealna konsystencja, szybko się wchłania, nawilża, idealny pod makijaż. Cena = ok. 8zł (200ml; cena regularna) 
Tonik oczyszczający liście manuka - zupełna nowość dla mnie.Zawiera glukonian cynku, kwas migdałowy, kwas laktobionowy oraz prowitaminę B5 Cudowny, świeży zapach. Tonik dobrze matuje i już widzę poprawę w kondycji mojej cery po stosowaniu go. Jest rozjaśniona i gładka. Dla większości aplikowanie za pomocą pompki jest uciążliwe, jednak mi nie sprawia to żadnego problemu. Cena = 7,49zł (100ml)
Pasta oczyszczająca liście manuka - zawiera zieloną glinkę. Pasta o równie cudownym zapachu co tonik. Kupując go przekonana byłam, że będzie to coś w rodzaju gęstego żelu oczyszczającego lub coś w tym stylu. Okazało się, że jest to peeling i to jaki peeling. Twarz jest po nim dobrze oczyszczona i idealnie gładka. Kupione 2 sztuki ^^ 
Cena = 7,49zł (75ml)
Oliwkowa woda tonizująca z wit. C - czeka na swój debiut. Cena = 7,49zł (100ml)


U mnie kosmetyki Ziaji bardzo dobrze się sprawdzają i są naprawdę godne polecenia. Polska marka, niska cena i cudowna jakość.

A Wy upolowałyście coś na tej wyprzedaży ? Chwalcie się :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Post a Comment